Ászf

Vasas Jégcentrum Webáruház

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) a Vasas Jégcentrum Kft („Szolgáltató”) által a www.vjc.hu  weboldalon keresztül elérve a jegy.vjc.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél („Ügyfél”) valamint a Szolgáltató jogait és kötelezettségeit szabályozza.
Jelen ÁSZF vonatkozik valamennyi jogügyletre, amely a www.vjc.hu és a jegy.vjc.hu  weboldalon keresztül történik („webáruház”).
Ügyfél a webáruház böngészésével és használatával kijelenti, hogy elolvasta és elfogadta jelen ÁSZF-ben rögzített feltételeket, azok minden pontjával egyetért. 
Ügyfél tudomásul veszi, hogy egyet nem értés esetén a webáruházat nem használhatja.
Szolgáltató adatai
  1. Általános tudnivalók
    1. Jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott valamennyi olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.vjc.hu és a www.jegy.vjc.hu weboldalon található elektronikus áruházon („webáruház”) keresztül történik, továbbá minden olyan kereskedelmi jogügyletre, amely a webáruházon keresztül történő vásárlás során meghatározott Ügyfelek és a Vasas Jégcentrum Kft („Szolgáltató”) között jön létre.
    2. A webáruházban történő vásárlás a webáruházon keresztül leadott megrendeléssel lehetséges a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon, amely alapján az Ügyfélnek fizetési kötelezettség keletkezik a Szolgáltató felé.
    3. A webáruház szolgáltatása elérhető regisztráció nélkül, az Ügyfél választása szerint regisztráció nélkül vagy regisztráció mellett is van lehetősége online jegyvásárlásra.
    4. A megrendelés leadását és kifizetését követően a megrendelés nem módosítható, nem lemondható.
    5. Felek között a termék megvásárlásával magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, amelyet a Szolgáltató a vonatkozó adójogszabályoknak megfelelően a szerződés teljesítésétől számított 8 évig őriz.
    6. A szerződés nyelve: magyar
  2. A megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
    1.  A Szolgáltató fő profilja a jégpálya üzemeltetési tevékenység, ezen belül közönség korcsolyázásra alkalmas jégidő értékesítése online jegyvásárlás formájában (termék). A gyermekjegyet 0-14 éves korú gyermek belépésre jogosít. A Szolgáltató a közönségkorcsolyázásra nyitva álló jégidő minden külön előzetes értékesítés nélküli változtatásának a jogát fenntartja.
    2. A terméknél a webáruházban megjelenített képek illusztrációk.
    3.  A webáruházban feltüntetett termékek a megrendelhetők a webáruházon keresztül, de személyesen is megvásárolhatók a 1046 Budapest, Homoktövis u. 1. szám alatti helyszínen.
    4. A webáruházban a termék mellett feltüntetett vételárár bruttó ár, az általános forgalmi adó összegét tartalmazza. A Szolgáltató a terméket e-mailen keresztül, QR kód formájában bocsátja az Ügyfél rendelkezésre.  
    5. Szolgáltató a webáruházban megrendelhető termékek árainak megváltoztatásának a jogát fenntartja, azzal, hogy az ár-változtatás a webáruházban történő közzététellel egyidejűleg lép hatályba. Az ár-változtatás a már megvásárolt, de még fel nem használt termék árát nem módosítja.
    6. Abban az esetben, ha Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás vételár kerül a honlapon feltüntetésre, amely a termék közismert, általánosan elfogadott, megbecsült árától jelentősen eltérő (pl. 0 Ft., 1 Ft), Szolgáltató nem köteles a termék hibás áron történő felhasználását biztosítani, hanem köteles felajánlani a termék helyes árát tartalmazó helyszínen történő megvásárlás lehetőségét, amelynek ismeretében Ügyfél elállhat a vásárlási szándékától.
    7. Szolgáltató az Ügyfelet a mindenkori szabad jégidő erejéig köteles kiszolgálni.
  3. Regisztráció
    1. A www.vjc.hu weboldal jobb fölső sarkában a „Belépés” feliratra kattintva érhető el a webáruház. Első alkalommal történő használatkor a „Regisztráció” fülre kattintva érhető el a webáruház regisztrációs felülete. Az ott található adatlap kitöltésével és elküldésével kerül sor a regisztrációra.
    2. A regisztrációhoz az adatlapon a következő adatok megadása kötelező: e-mail cím, jelszó és a jelszó ismételt megadásával. Az Ügyfél valós neve, az Ügyfél valós e-mail címe, valós telefonszáma, továbbá vásárlás esetére a számla kiállítása érdekében az Ügyfél neve, amelyre a számla kiállítását kéri, az Ügyfél címe, amelyre a számla kiállítását kéri (Város, utca, házszám, emelet, irányítószám) megadása szintén kötelező.
    3. A regisztráció befejezéséhez jelen ÁSZF és az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása a jelölő négyzetek kipipálásával kötelező, az ÁSZF, valamint a webáruházban történő vásárláshoz kapcsolódó személyes adatok kezeléséről szóló adatvédelmi nyilatkozat a jelölölő négyzetek melletti linken az Ügyfél számára közvetlenül elérhető, elolvasásuk a regisztrációt megelőzően az Ügyfél számára kötelező. Az online jegy megvásárlásával az Ügyfélkötelezettséget vállal a Vasas Jégcentrum Házirendjének és a Tűzvédelmi Szabályzatának betartására, amely dokumentumok a www.vjc.hu honlapon megtalálhatók.
    4. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető bármilyen késedelemért, illetve egyéb problémáért Szolgáltató semmilyen felelősséggel nem tartozik Ügyfél felé.
    5. Az Ügyfél jelszavának elfelejtéséből, illetéktelen személyek által történő megszerzéséből eredő bármely kárért Szolgáltató felelősséggel az Ügyfél felé nem tartozik. A Szolgáltató minden regisztrációt önálló személyként kezel.
    6. A regisztrációt követően a regisztráció során megadott adatok módosítására a webáruházba történő belépést követően a jobb felső sarokban a Profil menüpontban van lehetőség, az új adatok megadását követően a „Tárolás” gombra történő kattintással.
  4. A megrendelés folyamata
    1. A megrendelést a Szolgáltató csak a webáruházon keresztül regisztrált Ügyféltől és akkor fogadja el, ha az Ügyfél az adatlapon valamennyi kötelezően kitöltendő maradéktalanul mezőt kitölti. Amennyiben Ügyfél az adatlapon valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölti ki, az a weboldalon hibaüzenetként megjelenik.
    2. Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen vagy pontatlanul megadott megrendelési adatokra visszavezethető bármely késedelemért, vagy egyéb problémáért felelősséggel nem tartozik.
    3. A megrendelés feladására a webáruházba történő regisztrációt követően történt bejelentkezés, majd a kosár használatával van lehetőség. A megvásárolt termék kizárólag a vásárlás hetében használható fel, az adott héten vasárnapig, a Vasas Jégcentrum közönségkorcsolyázásra vonatkozó nyitvatartási idejében.  A közönség korcsolyázásra igénybe vehető jég időről az Ügyfél a Szolgáltató honlapján vagy a jelen szabályzatban megadott telefonszámon tájékozódhat.
    4. Amennyiben a vásárlást megelőzően a termékkel kapcsolatban kérdése merülne fel, Szolgáltató a +36 1 4352060 telefonszámon, a info@vjc.hu e-mail címen készséggel áll az Ügyfél rendelkezésére.
    5. Az információs oldalon van lehetőség a termék kiválasztása során megadni a kívánt darabszámot, ezen adatok megadását követően a „hozzáadás a kosárhoz” gombra történő kattintással kerül az Ügyfél kosarába a termék.
    6. A kosár tartalmának módosítására a webáruházban a jobb felső sarokban található kosár ikonra történő kattintással van lehetőség, a termék darabszáma mellett található kuka ikonra történő kattintással a termék a kosárból törölhető. A „tovább vásárolok” gombra történő kattintással a vásárlás tovább folytatható a webáruházban.
    7. Amennyiben az Ügyfél a kosárba helyezte valamennyi terméket, amelyet meg szeretne vásárolni, a kosár ikonra történő kattintással tekintheti meg a megrendelés leadása előtt a kosár teljes tartalmát. A megrendelés leadása gombra történő kattintással megjelenő összegző oldalon utoljára ellenőrizheti a megrendelés adatait. A megrendelés leadására a megrendelés összegző oldalon a „rendelés feladása” gombra történő kattintással kerül sor.
    8. A megrendelések feldolgozása a termék kifizetését követően azonnal megtörténik és az Ügyfél által megadott e-mail címre kerül QR kód formájában kézbesítésre. Hibás, rosszul megadott e-mail cím esetén vagy ha az adott e-mail cím bármely okból kikerült az Ügyfél ellenőrzése alól, a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli.
    9.   A webáruházon keresztül értékesített jegy nem személyre szóló, szolgáltatás igénybe vételére bárki jogosult aki az így megvásárolt jegyet birtokolja és a szolgáltatás igénybe vétele kor a Szolgáltató felé a QR kód leolvasásával bemutatja. A Szolgáltató a jegy birtokosának személyét nem ellenőrzi, egy QR kód csak egyszeri belépésre jogosít. QR kód ellenében az aznapra érvényes karszalagot kap, amit az Ügyfélnek fel kell tennie a csuklójára és köteles bemutatni jegy ellenőrzésekor.
  5. Szolgáltató ajánlati kötöttsége, visszaigazolás
    1. Az Ügyfél által a 1.26. pontban írtak szerint elküldött megrendelését Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus üzenettel visszaigazolja, amely visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a megrendelés során megadott adatokat, a megrendelés azonosítóját, a megrendelés dátumát, a megrendelt termékek mennyiségét, vételárát és a fizetendő végösszeget. Az érvényes szerződés ezzel a visszaigazolással jön létre az Ügyfél és a Szolgáltató között. Ügyfél a visszaigazoló e-mailben a megrendelés számának megadásával érdeklődhet a megrendelése állapotáról a +36 1 4352060 telefonszámon, vagy a info@vjc.hu e-mail címen.
    2. Amennyiben Ügyfél hibát vesz észre a Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, akkor azt 1 munkanapon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé.
    3. Szolgáltató tájékoztatja Ügyfelet, hogy a megrendelés elektronikusan megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak az irányadók. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) számú kormányrendelet hatálya alá tartozik. 
  6. Szállítási és fizetési feltételek
    1. A webáruházban megrendelt terméket Szolgáltató az Ügyfélnek a megrendelés visszaigazolásában szereplő, a vásárlás hetében felhasználható QR kód megküldésével teljesíti. A Szolgáltató a vásárolt termék egyéb módon történő leszállítását vagy helyszínen történő átvételét nem biztosítja. A vásárolt terméket az Ügyfél a szolgáltatásnyújtás helyszínén, a vásárlás hetében, a Vasas Jégcentrum közönségkorcsolyázásra rendelkezésre álló nyitvatartási idejében használhatja fel.
    2. A megrendelt termék vételárát a megrendelés leadásakor kizárólag bankkártyával fizetheti ki az Ügyfél a Szolgáltató részére. A helyszínen történő fizetés vagy utánvétes fizetés lehetőségét a Szolgáltató a webáruházon keresztül nem biztosítja. A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.
    3. A fel nem használt termékek árát a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni.
  7. Elállási jog (45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet alapján
    1. A jelen pontban foglaltak kizárólag a Fogyasztóként eljáró Ügyfélre vonatkoznak.
    2. Fogyasztónak azon Ügyfél minősül, aki a szakmája, foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki ekként terméket vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint a termékkel kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat, hírlevél címzettje.
    3. A vásárlás a "Fizetés" vagy a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. Az Ügyfél a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bekezdése l) pontja alapján az elállási jogát, illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a termék (online belépőjegy) egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól, vagy adott időszak alatt vehető igénybe. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a terméket visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (a szolgáltatásnyújtás Szolgáltató érdekkörében felmerülő okból történő elmaradása esetének kivételével).
  8. Kellékszavatosság
    1. A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 17 29. § alapján (1) bekezdés l) pont alapján a Szerződéstől történő indoklás nélküli elállási jog nem illeti meg.
    2. A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a Szolgáltatással kapcsolatban jótállásra nem köteles.
  9. Felelősségi nyilatkozat
    1. A Weboldalon található információk jóhiszeműen kerültek felhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
    2. Az Ügyfél a Weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
    3. Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
    4. Amennyiben az Ügyfél a Weboldalon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni Szolgáltatónak. Amennyiben Szolgáltató jóhiszemű eljárása során a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére vagy annak módosítására.
  10. Szerzői jogok
    1. A Webáruház szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató a szerzői jogi jogosultja vagy a feljogosított felhasználója a Weboldalon, valamint a Weboldalon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Weboldal felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).
    2. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
    3. A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot az Ügyfélnek a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.
  11. Panaszkezelés
    1. Az Ügyfél a termékkel vagy a szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a következő elérhetőségeken terjeszthet elő: Cím: 1048 Budapest, Homoktövis u. 1., Telefonszám: +36 1 4352060, e-mail: info@vjc.hu. Az Ügyfél által a Szolgáltató közvetlen elérhetőségein előterjesztett panaszokat Szolgáltató munkanapokon reggel 9:00 és délután 16:00 óra között fogadja.
    2. A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben azt az Ügyfélnek átadja, telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozóan rendelkezések szerint jár el.
    3. A Szolgáltató a panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.
    4. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
  12. Jogérvényesítési lehetőségek
    1. Amennyiben a Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval történő tárgyalások során békés úton nem rendeződik, Ügyfél az alábbi jogérvényesítési lehetőségeket veheti igénybe:
    2. Az Ügyfél jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz, amelynek során a panaszának elbírálását követően a hatóság dönt fogyasztóvédelmi eljárás megindításáról.
    3. Az Ügyfél jogosult a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő Békéltető testülethez fordulni szolgáltatóval fennálló fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése érdekében. Szolgáltatónak a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettsége van.
    4. Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó igényét bírósági úton érvényesíteni polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései alapján.
  13. Szolgáltató Informatikai Partnere
Y’Solutions PRG Informatikai Korlátolt Felelősségű Társaság
Cím:2463 Tordas, Szabadság út 2/b
  1. Egyéb rendelkezések
    1. Szolgáltató fenntartja magának a jogot jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések egyoldalú módosítására.
    2. Szolgáltató jelen ÁSZF módosításáról Ügyfelet a módosítások hatályba lépését megelőzően a weboldalon történő közzététellel értesíti.
    3. Az ÁSZF módosításainak hatályba lépést követő első belépéskor Ügyfélnek a módosult ÁSZF-et kifejezetten kell fogadnia webáruház ismételt használatához.
  2. Vonatkozó jogszabályok
    1. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.);
    2. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.);
    3. A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.);
    4.  A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet;
    5. A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (Fttv.)
    6. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet
    7. A termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének részletes szabályairól szóló 4/2009. (I. 30.) NFGM–SZMM együttes rendelet.
    8. A fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló 524/2013/EU rendelet
    9. A jogszabályok elérhetőek a www.njt.hu oldalon.
Jelen ÁSZF hatályba lépésének napja: 2024.08.12.